Procesul de recrutare MeisterJob

  • In primul rând trebuie sa ne trimiți un CV pe adresa de Email: info@meisterjob.ro sau sa ne contactezi telefonic la unul din numerele: 0771 454 060/ 0368 008 791/ 0770 135 505. În cazul în care trimiți CVul direct pe mail, vei fi contactat telefonic de unul dintre asistenții noștri ce se ocupă de procesul de recrutare.
  • Conversația telefonică este una prietenoasă în care ne dorim să te cunoaștem mai bine. Vom verifica nivelul limbii germane/engleze, depinde de țara pentru care aplici. Nu trebuie sa te panichezi, nu este greu deloc! În funcție de experiența și nivelulul limbii germane/engleze, vom căuta cea mai bună opțiune pentru tine.
  • În urma conversației telefonice, vom intocmi un CV, daca nu ne-ai trimis unul deja, iar apoi te vom recomanda firmelor partenere.
  • Dupa ce ai fost recomandat, trebuie sa te aștepți să fii contactat telefonic de către viitorul tău angajator.
  • După ce vorbești cu acesta, în cazul în care totul funcționează conform așteptărilor și există interes de ambele părți, noi vom primi informații referitoare la data și locul unde trebuie să ajungi, precum și salariul tău și informații despre cazare.
  • Pe baza datelor pe care le primim de la angajator, vom face un contract de mediere conform cu legislația in vigoare. În acest contract de mediere vom menționa toate informțiile necesare angajării în limba română. Informațiile pe care le vei regăsi în contractul de mediere sunt următoarele: adresa la care trebuie să ajungi, persoana de contact, datele firmei angajatoare, datele de contact ale persoanei de contact MeisterJob, cât și faptul că NU percepem taxe.
  • Dupa primirea contractului de mediere, noi îl așteptăm înapoi semnat și vă urăm drum bun.
  • Bineînțeles, ne poți contacta pe tot parcursul colaborarii noastre, în cazul în care întâmpini situații unde noi putem fi de ajutor. Suntem aici pentru tine!