Cum să faci o impresie bună la interviul de angajare - MeisterJob

 

Atunci când ești în căutarea unui loc de muncă, primul pas este să aplici cu un CV. Dacă ai citit ultimul nostru articol, atunci cu siguranță vei știi cum să redactezi un CV corect, care să atragă atenția recrutorilor. În această situație, vei obține un interviu de angajare pentru a discuta față în față cu angajatorul.

Interviul de angajare este, așadar, un pas esențial pentru obținerea unui loc de muncă. Află din articolul de azi sfaturi utile și recomandări pentru a face o impresie cât mai bună!

 

La fel ca pregătirea CV-ului, și pregătirea pentru interviu necesită timp, deoarece aceasta este ocazia unică de a te prezenta în fața angajatorului cât mai detaliat și mai bine posibil.

Ține cont de următoarele sfaturi:

  • Informează-te despre companie

Primul lucru pe care ar trebui să îl faci atunci când ești chemat la un interviu este să te informezi despre organizația sau compania cu care urmează să te întâlnești. Colectarea de informații relevante este cea mai bună metodă prin care poți anticipa cum se va desfășura interviul. Pe de altă parte, dacă nu știi nimic despre compania la care mergi la interviu, s-ar putea să lași impresia că nu te interesează jobul. Te poți informa despre companie căutând site-ul acesteia sau chiar pagina de facebook.

 

  • Pregătește-ți răspunsuri pentru posibile întrebări

Dacă ai capacitatea de a răspunde promt întrebărilor, fără să lași impresia că te blochezi, vei avea cu siguranță succes. Te poți gândi și la anumite aspecte despre tine, pe care nu le-ai menționat în CV, cum ar fi calități sau realizări importante sau chiar defecte. Cel mai important lucru este să fii sincer.

 

  • Implică-te în discuția cu recrutorul/ angajatorul

Interviul este un dialog, așadar întrebările și răspunsurile trebuie să vină din ambele părți. Nu îți fie teamă să adresezi, la rândul tău, întrebări despre ceea ce te interesează. Însă nu uita că secretul constă în moderație.

 

 

Interviul prin telefon

Un alt mod posibil de a intervieva candidaţii este interviul prin telefon. Această formă de interviu se foloseşte pentru a verifica, pe baza răspunsurilor tale, dacă toate elementele din CV sunt adevărate şi cât de serios, responsabil și decis ești să începi un nou loc de muncă.  Prin intermediul acestui interviu se poate realiza un profil preliminar al personalităţii tale pe baza răspunsurilor oferite. În timpul interviului prin telefon trebuie să păstrezi doza necesară de seriozitate şi de profesionalism, pentru a lăsa o impresie cât mai bună.

 

Indiferent de tipul de interviu, este la fel de important să te pregătești cu atenție, pentru a crea angajatorului o părere bună despre tine și pentru a-i arăta că tu ești candidatul potrivit pentru respectivul loc de muncă.

 

 

 

 

Dacă până acum nu ai găsit o firmă care să îți inspire încredere în găsirea unui loc de muncă în străinătate, MeisterJob este soluția!

 

 

Ne poți contacta la:

Fix: 0040 368 008 791

Mobil: 0040 771 454 060,  0040 770 135 505

SAU

E-mail candidați/CV-uri: info@meisterjob.com

De luni până vineri în intervalul orar: 09:00-17:00

Oferte de muncă: https://meisterjob.ro/